Właścicielem oraz administratorem Sklepu jest: Marek Lisowski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą TECH-NOVA Marek Lisowski, Słoneczna 33 82-300 Elbląg, NIP: 5782869630, REGON: 540098481, TEL: 556 203 623, kontakt@tech-nova.pl Zawsze ilekroć przepisy prawa lub niniejszy regulamin nakładają obowiązek lub przyznają prawo kontaktu z Właścicielem, można go realizować za pośrednictwem w/w danych kontaktowych oraz wskazanych w dziale kontakt strony tech-nova.pl

1. STRONY TRANSAKCJI I PRZEDMIOT TRANSAKCJI

  1. Do korzystania ze sklepu internetowego niezbędny jest komputer lub urządzenie mobilne z procesorem o taktowaniu min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczość 800x600 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych (Internet Explorer wersja >= 6.0, Mozilla Firefox, Opera), a także klawiatura lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.
  2. Ceny wszystkich widocznych na stronach sklepu internetowego towarów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich.
  3. Ceny widniejące na stronie internetowej sklepu jak również opisy towarów stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Kupujący składając zamówienie w sklepie internetowym składa ofertę kupna określonego towaru za cenę i o cechach podanych w jego opisie na stronie sklepu internetowego Przedmiotowa cena i opis towaru charakter wiążący - na potrzeby zawarcia konkretnej umowy sprzedaży - zyskują dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.
  4. Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca do czasu wyczerpania zapasów magazynowych.
  5. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów prezentowanych na stronie sklepu internetowego zamieszczania informacji o nowych towarach, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzenia w nich zmian. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
  6. Sprzedający oświadcza, że towary sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego są fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta lub importera oraz posiadają wszelkie wymagane przez polskie prawo atesty.
  7. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby towary prezentowane na stronie sklepu internetowego pokrywały się z bieżącymi stanami magazynowymi Sprzedającego. Przed potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji, w przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego, a w przypadku dokonania zapłaty ceny przez Kupującego zwróci mu całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
  8. W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona liczba towaru, realizacja zamówienia następować będzie według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  9. W przypadku zakupów towarów wyprzedażowych (powystawowych) towar można zamawiać wyłącznie po jednej sztuce.
  10. W przypadku zamawiania towarów wyprzedażowych (powystawowych) w razie złożenia zamówień na kilka towarów wyprzedażowych Kupujący otrzyma osobne dokumenty zakupu a poszczególne towary wyprzedażowe mogą zostać dostarczone osobno.

2. CZAS DOSTAWY

  1. Całkowity średni czas realizacji zamówienia z dostawą to 5 dni roboczych. Maksymalny czas realizacji zamówienia nie wliczając czasu dostawy przez wybranego spedytora (czyli czas od otrzymania płatności do wysyłki towaru) wynosi 14 dni kalendarzowych. Maksymalny czas realizacji zamówienia wraz z dostawą wynosi 14 dni roboczych.

3. TRANSAKCJA I PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zamówienia w sklepie internetowym można dokonywać poprzez stronę internetową sklepu - wypełniając formularz na stronie sklepu
  2. Podczas dokonywania zamówienia Kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, dokładnego adresu zamieszkania, adresu email oraz telefonu kontaktowego.
  3. Po komunikacie elektronicznym o otrzymaniu zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone przez Sprzedającego drogą elektroniczną. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, umowa sprzedaży uważana jest za zawartą.
  4. W przypadku, gdy realizacja zamówienia nie będzie możliwa, Sprzedający przed potwierdzeniem Kupującemu przyjęcia zamówienia do realizacji jest uprawniony do odmowy realizacji zamówienia
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący będący konsumentem wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Odstąpienie można zgłosić mailowo na adres e-mail: zwrot@tech-nova.pl lub listownie na adres Tech-nova Marek Lisowski, Słoneczna 33, 82-300 Elbląg
  6. Zwracany towar należy odesłać na adres:  Tech-nova Marek Lisowski, Słoneczna 33, 82-300 Elbląg
  7. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Kupujący nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności przez Sprzedającego. Sprzedający ma prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy w związku z odstąpieniem od umowy. Sprzedający informuje, że w przypadku rzeczy, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą, koszty zwrotu towarów szacowane są na kwoty wyszczególnione w zakładce Koszty zwrotu rzeczy.
  9. Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część). Zaleca się należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W razie zmniejszenia wartości zwróconej rzeczy lub dostarczenia jej w stanie niekompletnym przysługuje prawo do dochodzenia od Kupującego odszkodowania, w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa.

4. GWARANCJA I SERWIS

  1. Sprzedający oświadcza, że towary sprzedawane w sklepie internetowym są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera (dalej zwanego „Gwarantem”).
  2. Czas trwania gwarancji jest uzależniony od rodzaju sprzętu oraz producenta lub importera. Czas trwania gwarancji udzielonej dla danego towaru widnieje w jego opisie na stronach sklepu internetowego
  3. Sprzedający wydaje Kupującemu wraz z rzeczą sprzedaną oświadczenie gwarancyjne utrwalone na papierze lub innym trwałym nośniku (dokument gwarancyjny), które otrzymał od Gwaranta.
  4. Dokument gwarancyjny, który Kupujący otrzymuje wraz z towarem standardowo nie jest podbijany. Wraz z przesyłką dostarczane są pieczątki - naklejki, które po sprawdzeniu otrzymanego towaru należy przykleić na dokumencie gwarancyjnym, w miejscu przeznaczonym na pieczęć sprzedawcy.
  5. Oświadczenie gwarancyjne określa obowiązki Gwaranta i uprawnienia Kupującego w przypadku, gdy rzecz sprzedana nie ma właściwości określonych w tym oświadczeniu.
  6. Oświadczenie gwarancyjne zawiera podstawowe informacje potrzebne do wykonywania uprawnień z gwarancji, w szczególności nazwę i adres Gwaranta lub jego przedstawiciela w Rzeczypospolitej Polskiej, czas trwania i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej, uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady, a także stwierdzenie, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
  7. Wykaz autoryzowanych serwisów Gwaranta znajduje się w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie internetowej Gwaranta

5. SKŁADANIE REKLAMACJI

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta, z tytułu niezgodności Produktu z Umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz poniższymi postanowieniami Regulaminu.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć produkt bez wad.
  3. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub w przypadku skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien przesłać informacje o tym fakcie listownie na adres Tech-nova Marek Lisowski, Słoneczna 33, 82-300 Elbląg lub poprzez e-mail na adres  zwrot@tech-nova.pl. W zgłoszeniu zaleca się wskazać wadę, jaką zdaniem Klienta towar posiada, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę, datę wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności towaru z umową zgodnie z art. 560 i nast. Kodeksu cywilnego oraz podanie danych kontaktowych. Powyższe wymogi mają charakter zaleceń, ich brak nie ma wpływu na skuteczność reklamacji.
  4. Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  5. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w
    siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    5.1
    http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
    5.2
    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
    5.3
    http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
  6. Klient będący Konsumentem posiada w szczególności (lecz nie wyłącznie) następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  7. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie
    określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1356).
  8. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o pozasądowe rozwiązanie sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  9. Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR:
    http://ec.europa.eu/consumers/odr/
    . Platforma ODR stanowi także źródło
    informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.
    W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
  10. Formularz zwrotu/reklamacji Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.4.7.2. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.4.7.3. Wysyłka Reklamowany produkt należy wysłać na adres: nova-tech , Słoneczna 33, 82-300 Elbląg , Polska Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
    Załącznik nr 1 do Regulaminu.
    Wzór formularza odstąpienia od umowy
    [formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy]

    Adresat:
    [Adres Sprzedawcy]

    Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*).

    Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

    Imię i nazwisko konsumenta (-ów)

    Adres konsumenta (-ów)

    Podpis konsumenta (-ów)
    [tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej]

    Data

    (*) niepotrzebne skreślić

Split Payment - Nowelizacją ustawy o podatku od towarów i usług (VAT)

Szanowni Państwo,

Informujemy, iż od dnia 1 listopada 2019 r., zgodnie z nowelizacją ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), wchodzi w życie nowy przepis dotyczący objęcia towarów z załącznika nr 15 w/w ustawy mechanizmem podzielonej płatności, zwanego także split payment. Split payment będzie stosowany wyłącznie do transakcji dokonywanych na rzecz innych podatników VAT, czyli w relacjach B2B (przedsiębiorca - przedsiębiorca). Mechanizm ten nie będzie stosowany w transakcjach B2C (przedsiębiorca - konsument). W przypadku dokonania przez klienta, działającego w charakterze przedsiębiorcy będącego podatnikiem VAT (zarówno osoby prawnej, jednostki organizacyjnej niebędącą osobą prawną jak i osoby fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą) zakupu towarów objętych powyższym obowiązkiem, informujemy, iż ustawodawca wskazuje obowiązkowy sposób zapłaty – przelew bankowy w mechanizmie podzielonej płatności.

Dla Państwa wygody i bezpieczeństwa faktury podlegające rozliczeniu metodą split payment zostaną opatrzone obowiązkowym opisem ,,mechanizm podzielonej płatności” w momencie gdy zostaną spełnione łącznie poniższe przesłanki:

  • wartość brutto kwoty należności wskazanej na fakturze przekracza 15 tys. zł lub stanowi równowartość tej kwoty oraz
  • przynajmniej jednym z nabytych towarów wymienionych na fakturze jest towarem wskazany w załączniku nr 15 do ustawy o VAT.

Klient – podatnik VAT może sam zdecydować, czy z użyciem mechanizmu podzielonej płatności ureguluje całą wartość podatku VAT wskazaną na fakturze (co jest dobrowolne), czy wyłącznie podatek VAT tylko za towar wymieniony w załączniku nr 15 do ustawy o VAT objęty mechanizmem podzielonej płatności (obowiązek ustawowy).

Informujemy, że wprowadzono sankcję dla nabywcy, który mimo ciążącego na nim obowiązku uregulowania wykazanej na fakturze kwoty podatku VAT w mechanizmie podzielonej płatności ureguluje tę kwotę w inny sposób. Organy podatkowe w takim przypadku będą mogły nałożyć na nabywcę dodatkowe zobowiązanie podatkowe w wysokości równowartości 30% kwoty podatku VAT wykazanego na takiej fakturze (art. 108a ust. 7 ustawy o podatku od towarów i usług).

arrow_upward