Jak mogę zwrócić lub zareklamować produkt stacjonarnie?
1. Zanieś produkt do naszego sklepu.
2. Okaż dowód zakupu lub przynieś wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
3. Jeśli reklamujesz produkt opisz problem z produktem.
4. Od tego momentu oczekuj na zwrot środków lub zwrot naprawionego produktu.
* Nie dotyczy towarów zakupionych na raty
Jak mogę zwrócić lub zareklamować produkt przez kuriera ?
1. Wypełnij zgłoszenie zwrotu lub reklamacji na stronie kontaktu lub wyślij bezpośrednią wiadomość na e-mail: zwrot@tech-nova.pl
2. Paczkę wyślij nam go na adres: Tech-nova Marek Lisowski, Słoneczna 33, 82-300 Elbląg
3. Jak tylko dostaniemy przesyłkę z Twoim produktem poinformujemy Cię o tym.
4. Od tego momentu oczekuj na zwrot środków lub zwrot naprawionego produktu.
* Nie dotyczy towarów zakupionych na raty
W jakim terminie dostanę zwrot środków?
• Zwrot środków powinien nastąpić w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu produktu.
Co zrobić gdy paczka jest uszkodzona lub niekompletna?
1. Kurier
• Pamiętaj, aby w obecności kuriera rozpakować paczkę i sprawdzić jej zawartość.
• W przypadku stwierdzenia braku towaru lub niezgodności towaru z zamówieniem, spisz w obecności kuriera protokół szkody, a następnie zgłoś reklamację, załączając skan protokołu.
• W przypadku stwierdzenia braku/niezgodności towaru po oddaleniu się kuriera, możesz niezwłocznie zgłosić ten fakt firmie kurierskiej (do 7 dni od daty otrzymania przesyłki). Pamiętaj również o zgłoszeniu reklamacji poprzez naszą stronę.
2. Paczkomaty 24/7
• Paczkomaty umożliwiają złożenie reklamacji w momencie odbierania przesyłki. W tym celu należy, skorzystać z odpowiedniej opcji w Paczkomacie a następnie ponownie umieścić w nim przesyłkę do dyspozycji firmy Inpost i postępować zgodnie ze wskazówkami na Paczkomacie.Formularz reklamacyjny wysyłany jest na adres e-mail odbiorcy, należy go wypełnić i zatwierdzić (jest to równoznaczne ze złożeniem reklamacji) do 14 dni. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem przesyłki do nadawcy.
• W przypadku nienaruszonego opakowania, a uszkodzonej zawartości, zgłoś reklamację do operatora paczkomatu.
• Niezależnie od powyższej procedury możesz zgłosić reklamację za pośrednictwem naszego sklep
3. Odbiór w sklepie
• Przy odbiorze przesyłki w placówce przed przyjęciem paczki, dokładnie sprawdź, czy opakowanie nie nosi żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych (obtłuczone, rozdarte pudełko, zerwana taśma, wgnieciony karton itp.)
• W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, należy rozpakować sklepu w obecności pracownika, który wydaje przesyłkę i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym
• W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podczas sprawdzania przesyłki należy na miejscu, w obecności pracownika sklepu, wypełnić formularz reklamacyjny zawierając informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.