Jak mogę zwrócić lub zareklamować produkt stacjonarnie?

1. Zanieś produkt do naszego sklepu.

2. Okaż dowód zakupu lub przynieś wypełniony formularz odstąpienia od umowy.

3. Jeśli reklamujesz produkt opisz problem z produktem.

4. Od tego momentu oczekuj na zwrot środków lub zwrot naprawionego produktu.

* Nie dotyczy towarów zakupionych na raty


Jak mogę zwrócić lub zareklamować produkt przez kuriera ?

1. Wypełnij zgłoszenie zwrotu lub reklamacji na stronie kontaktu lub wyślij bezpośrednią wiadomość na e-mail: zwrot@tech-nova.pl

2. Paczkę wyślij nam go na adres: Tech-nova Marek Lisowski, Słoneczna 33, 82-300 Elbląg

3. Jak tylko dostaniemy przesyłkę z Twoim produktem poinformujemy Cię o tym.

4. Od tego momentu oczekuj na zwrot środków lub zwrot naprawionego produktu.

* Nie dotyczy towarów zakupionych na raty


W jakim terminie dostanę zwrot środków?

• Zwrot środków powinien nastąpić w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu produktu.


Co zrobić gdy paczka jest uszkodzona lub niekompletna?

1. Kurier

• Pamiętaj, aby w obecności kuriera rozpakować paczkę i sprawdzić jej zawartość.

• W przypadku stwierdzenia braku towaru lub niezgodności towaru z zamówieniem, spisz w obecności kuriera protokół szkody, a następnie zgłoś reklamację, załączając skan protokołu.

• W przypadku stwierdzenia braku/niezgodności towaru po oddaleniu się kuriera, możesz niezwłocznie zgłosić ten fakt firmie kurierskiej (do 7 dni od daty otrzymania przesyłki). Pamiętaj również o zgłoszeniu reklamacji poprzez naszą stronę.

2. Paczkomaty 24/7

• Paczkomaty umożliwiają złożenie reklamacji w momencie odbierania przesyłki. W tym celu należy, skorzystać z odpowiedniej opcji w Paczkomacie a następnie ponownie umieścić w nim przesyłkę do dyspozycji firmy Inpost i postępować zgodnie ze wskazówkami na Paczkomacie.Formularz reklamacyjny wysyłany jest na adres e-mail odbiorcy, należy go wypełnić i zatwierdzić (jest to równoznaczne ze złożeniem reklamacji) do 14 dni. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem przesyłki do nadawcy.

• W przypadku nienaruszonego opakowania, a uszkodzonej zawartości, zgłoś reklamację do operatora paczkomatu.

• Niezależnie od powyższej procedury możesz zgłosić reklamację za pośrednictwem naszego sklep

3. Odbiór w sklepie

• Przy odbiorze przesyłki w placówce przed przyjęciem paczki, dokładnie sprawdź, czy opakowanie nie nosi żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych (obtłuczone, rozdarte pudełko, zerwana taśma, wgnieciony karton itp.)

• W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, należy rozpakować sklepu w obecności pracownika, który wydaje przesyłkę i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym

• W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podczas sprawdzania przesyłki należy na miejscu, w obecności pracownika sklepu, wypełnić formularz reklamacyjny zawierając informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.

arrow_upward